لوله و اتصالات تک لایه

لوله و اتصالات آذین سپاهان

نمایش 1 – 20 out of 41

صفحه 1 out of 3

تصویر محصولات قیمت تعداد افزودن به سبد خرید
ریال255
ریال402
ریال756
ریال1.387
ریال92.236
ریال3.608
ریال4.883
ریال7.125
ریال10.779
ریال14.348
ریال339
ریال339
ریال639
ریال1.158
ریال1.860
ریال3.004
ریال4.070
ریال5.931
ریال9.013
ریال211.953

لوله و اتصالات آذین

( شرکت گیتی‌پسند )سال‌ها قبل با تاسیس کارخانه هایی در زمینه تولید صنایع پلیمری و تولید لوله و اتصالات تک لایه- لوله واتصالات آذین-(لوله سفید)

آذین لوله و پنج‌لایه نیوپایپ، و تجهیزات گرمایشی و سرمایشی چیلر، مینی چیلر، پکیج، رادیاتور و ویگر متعلقات ساختمان مانند:
دیوار های پیش ساخته و درب ضد سرقت واسپیلت..در بازار تاسیسات ساختمانی و حرارتی کشور پای گذاشت.

حضوری که همواره نقش موثری در تغییر و اصلاح مدل‌های اجرایی در این صنعت داشته است. کمی بعد از آذین‌لوله و نیوپایپ،

دیگر برندهای این گروه صنعتی تولید وتوضیع می شوندو هرکدام مجموعه ای از محصولات پایه و کاربردی را به بازار مصرف ایرانیان عرضه داشتند.

فروشگاه لوله و اتصالات پارسه با توجه به کیفیت و مرغوبیت لوله و اتصالات آذین محصولات این مجموعه تولیدی را سال ها  نمایندگی رسمی فروش محصولات گیتی پسند رادارا است.

لوله آذین

سایر برندهای تجاری گیتی پسند:

لوله و اتصالات نیوفلکس ،
دینا پلیمر ،
نیووارم ،
لوله و اتصالات آذین ،
کیمیاجاوید ،
سپهرفوم ،
FLXT ،  SGP
، RSN ،
لوله و اتصالات نیوپایپ

سایر برندهای تجاری گیتی پسند هستند که محصولات آن‌ها در صنایع نفت و پتروشیمی، پلیمر، ساختمان، خودرو و… شناخته شده است


یا اینکه ماده اولیه تولید محصولات بسیاری از واحدهای تولیدی در کشور ساخته شده اند.

لوله اتصالات آذین

مواد اوليه اين محصول لوله آذین ، كوپلي پروپيلن راندوم تيپ ۳ با نام اختصاري PPRC TYPE۳ بوده كه از توليد كنندگان معتبر جهاني تهيه مي شود .

مواد اوليه اين محصول پس از تست و تاييد شدن در پروسه توليد قرار گرفته و محصولات در مراحل كنترل اوليه ،

در زمان تولید و كنترل نهايي پس از توليد، مورد بازرسي و كنترل كيفيت و آزمایش دقيق قرار مي گيرد.

به چند نمونه از ویژگی های لوله آذین اشاره میکنیم

موارد مصرف در لوله کشی آب سرد وگرم استفاده میشود
 
نصب سریع وسوهلت در اجرا
 
عدم عبور نور که باعث جلوگیری از رشد میکروارگانیسم ها میشود
 
عایق حرارتی و الکتریکی
 
مقاومت در برار ضربه
 
به علت صیقلی بودن سطح درونی لوله از افت فشار جلو گیری میکند
 
مقاوم دربرابر خوردگی و زنگ زدگی
 
وجود خطوط راهنما خط آبی و قرمز که در نهایت باعث افزایش سرعت نصب میشود
 
مقاومت در برابر بازها واسیدها ومواد شیمیایی جرم و رسوب نمیگیرد

آذین لوله

از کاربردهای لوله و اتصالات آذین میتوان در سیستم آب سرد و گرم ساختمان و سیستم های خنک کننده و گرمایش استفاده کرده

و جهت رایزر کاربرد دارد و در کاربردهای صنعتی ، پزشکی و صنایع شیمایی و حتی در زمینه کشاورزی و جاهای که نیاز به انتقال آب در مسیرهای سخت و جاهایی که امکان ضربه خوردن به لوله میباشد به خاط ضخامت و خمش بالا مقاومت بالایی دارد هم قابل استفاده میباشد

 خرید لوله و اتصالات آذین

لوله و اتصالات آذین را میتوانید هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی  از دفتر فروش لوله آذین خرید کنید میتوانید صورت درخواست خود را به شماره واتس اپ ارسال نمایید و پس از صدور پیش فاکتور اقدام به تصفیه حساب نمایید و میتوانید جهت بردن بار شخصآ تشریف بیارید و همچنین میتوانید با ارسال آدرس محصولات را به وسیله خودرو های مخصوص فروشگاه در محل تحویل شما گردد. 

زمانی که خریدار قصد خرید هر محصولی دارد  محمترین دغدغه خریدار اطمینان از قیمت محصول و و سلامت محصول میباشد. و همچنین وجود محصولات بی کیفیت تقلبی و با برند تقلبی و همچنین قیمت های با تصمیم گیری را برای خریدار سخت و دشوار میکند و درشرایط سخت تصمیم گیری قرار میگیرد واز این رو انتخاب فروشگاه مورد نظر جهت حرید سخت میباشد.

فروشگاه لوله و اتصالات پارسه نمایندگی محصولات گیتی پسند آذین ، نیوپایپ و نیوفلکس را با تخفیف های مناسب و ارسال سریع بار به تمام نقاط تهران و حومه من جمله پردیس ، دماوند، مشاِء ، رودهن، بومهن، ورامین ، پیشوا،شریف آباد ، شهر ری ، کهریزک ، شمس آباد، کرج ، فردیس ، شهریار، اندیشه ، وایین، صفادشت، ماهدشت ، مهرشهر، نظر آباد ، کردان ، طالقان ، گوهردشت، چهارباغ، هشتگرد، لواسان ، شمیرانات و همچنین تمان نقاط ایران گرمسار، سنندج، خرمشهر، دامغان، سمنان، رفسنجان، جیرفت، کهنوج، زاهدان، زابل، ارومیه، سلماس، خوی، بانه، سقز، مریوان، اهواز، مشهد، تبریز، اندیمشک، پاوه، ملایر، اهواز، مشهد، تبریز، اندیمشک، پاوه، ملایر،عباس آباد، متل قو، نمک آبرود، رامسر، آمل، بابل، گنبد، بندر ترکمن، خرم آباد، بروجرد، درود، الیگودرز،ایرانشهر، چابهار، سراوان،لاهیجان، آستانه، لنگرود، بندر انزلی، ساری، چالوس، قم، کرج، کاشان، اراک، اسفراین، قوچان، گرگان،آبادان، کرمانشاه، اسلام آباد، نهاوند، ساوه،زرند،زاویه، مامونیه، غرق آباد ، نوبران، تویسرکان، رشت، لاهیجان، آستانه، لنگرود، بندر انزلی، ساری،بیجار، ایلام، دهلران، هران، بجنورد، شیروان، شیراز، سردشت، اردبیل، مشکین شهر، پارس آباد، زنجان، ابهر در سریع ترین زمان ممکن برای شما بارگیری و ارسال میشود.

آخرین لیست قیمت لوله و اتصالات آذین

محصولات آذین

لوله تک لایه آذین

لوله تک لایه آذین سفید 20 میلیمتر با فشار کاری 20 اتمسفر تا سایز 125 میلیمتر تولید میشود که جهت لوله کشی آب سرد و گرم ساختمان و همچنین در

مصارف شیمیایی و وکارخانجات

جهت انتقال آب و مواد شیمیایی قابل مصرف میباشد و تعداد در بسته بندی بنا به سایز لوله متغیر می باشد.مثال لوله 20 آذین 35 شاخه 4 متری میباشد که 140 متر در یک بسته قرار دارد.

لوله سه لایه آذین

لوله سه لایه آذین تشکیل شده از دولایه پلیمر پروپیلن در قسمت داخلی و یکه لایه در قسمت رویی ویک لایه آلمینیوم در قسمت میانی قرار گرفته شده است از این لوله بیشتر در نقاطی که

گرمای زیاد دارد مانند موتور خانه و پکیج هست چون لایه آلمینیوم داخل لوله مانع از فرار حرارت میشود و لوله سه لایه از سایز 20 میلیمتر تا سایز 63 میلیمتر تولید میشود

ودرسترس قرار دارد.

اتصالات آذین

بوشن آذین

بوشن آذین از این اتصال جهت اتصال دو لوله هم سایز به هم استفاده میشود درجایی که نیاز باشد دو لوله به هم وصل شود استفاده میشود بوشن از سایز 20 میلیمتر تا 1250 تولید میشود.

بوشن تبدیل اذین

بوشن تبدیل آذین از این اتصال جهت اینه دو لوله غیر هم سایز را به هم متصل کنند وبخاطر اینه فشار عبوری آب را کاهش دهند استفاده میشود .

زانو 90 درجه آذین

از زانو 90 درجه آذین برای نقاطی که دارای زاویه می باشد و خم کردن لوله امکان پذیر نمیباشد از زانو استفاده میکنند تا بتوانند لوله کشی را درمسی خود ادامه دهند. زانو 90 درجه سایز 20 میلیمتر تا سایز 125 میلیمتر موجود میباشد.

زانو چپقی 90 درجه آذین

زانو 45 درجه آذین

زانو 45 درجه آذین هم برای نواحی که دارای زاویه ای کمتر از 90 درجه هستن استفاده میشوند و ازسایز 25 میلیمتر تا 63 میلیمتر تولید میشود.

سه راه آذین

از سه راه زمانی استفاده میشود که بخواهند دریک مسیر از خط لوله به همان اندازه انشعاب بگیرند از سه راه مساوی استفاده میکنند سه راه از سایز 20 میلیمتر تا سایز 25 میلیمتر تولید میشود.

فروشگاه پارسه نماینده شرکت گیتی پسند اصفهان به صورت دفتر فروش  لوله و اتصالات پوش فیت “نیوفلکس” و “لوله و اتصالات آذین”و ” لوله و اتصالات پنج لایه نیوپایپ” در بازار آهن شاداباد می باشد.

شرکت گیتی پسند لوله آذین را  از سایز 200 میلیمتر تا سایز 110 میلیمتر تولید میکند.

کارخانه گیتی پسند در شهرک صنعتی موچه خورت اصفهان واقع شده است.

شما میتوانید جهت خرید لوله تک لایه آذین با دفتر فروش فروشگاه پارسه تماس حاصل فرمایید و بعد از تایید پیش فاکتور و تصفیه آن کالای مورد نظر برای شما ارسال میشود.

فروشگاه پارسه بالغ بر پانزده سال تجربه در امر فروش لوله و اتصالات و همچنین ضمانت کیفیت و قیمت کالای عرضه شده و همچنین پاسخگوی تمامی سوالات شما میباشد با دپوی بار با انبار یک هزار متری واقع در بازارآهن شاداباد قادر به تامین درخواست شما میباشد.

بله اتصالات لوله سفید آذین دارای 10 سال گارانتی بیمه ایران میباشد.

بله میشود به هرنقطه از ایران که مد نظر شما میباشد میتوانیم ارسال کنیم و کالا در محل خود تحویل بگیرید.

ارسال بار از زمان ثبت سفارش عمدتا در تهران همان روز ارسال میشود و برای شهرستان نسب به حجم بار در انبار و همچنین مسافت مقصد مورد نظر از 24 ساعت کاری تا 72 ساعت کاری زمان لازم است تا کالا به مقصد برسد.

بله شما میتوانید صورت و درخواست خود را ازطریق دکمه پشتیبانی موجود در سایت و همچنین شماره واتس آپ در قسمت ارتباط با ما به همکاران در قسمت فروش ارسال نمایید و بعد از تصفیه فاکتور با ارسال آدرس و شماره تماس کالا برای شما ارسال میشود.

دیدگاهی در مورد “لوله و اتصالات آذین سپاهان

  1. رضا زارع گفت:

    سلام فقط خواستم تشکر بکنم بابت ارسال سریع و به موقع و همچنین کیفیت وبسته بندی مناسب کالا انشالا که همیشه پرسود باشید.

    1. modir گفت:

      درود بر شما زنده باشید وظیفه ما هست خدمات رسانی درست جواب اعتماد شما به ما هست به امید همکاری طولانی مدت باشما .

  2. فرهادی گفت:

    سلام خسته نباشید من آخرین لیست قمت آذین میخواستم.

    1. modir گفت:

      درود بر شما میتوانید یا در واتس اپ یا تلگرام به شماره 02166289240 پیغام ارسال کنید یا با همکاران فروش تماس حاصل فرمایید، فعلا به علت افزایش قیمت دلار قیمت اجناس هم روزانه افزایشی شده لطفا قبل از واریز وجه با همکاران فروش هماهنگ فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 8 =