لوله و اتصالات پنج لایه

لوله و اتصالات نیوپایپ

نمایش 1 – 20 out of 349

صفحه 1 out of 18

تصویر محصولات قیمت تعداد افزودن به سبد خرید
ریال205.800
ریال369.300
ریال205.800
ریال968.900
ریال1.799.100
ریال2.329.300
ریال2.952.200
ریال333.100
ریال191.500
ریال560.300
ریال564.300
ریال1.035.900
ریال1.638.000
ریال1.913.700
ریال2.476.400
ریال1.143.500
ریال912.800
ریال1.680.500
ریال656.300
ریال907.200

لوله و اتصالات نیوپایپ

( شرکت گیتی‌پسند ) در سال‌ها گذشته با به راه اندازی کارخانه های تولیدی در حوضه تولید صنایع پلیمری و تولید لوله و اتصالات تک لایه (لوله سفید)
  آذین لوله و پنج‌لایه نیوپایپ، و تجهیزات و ملزومات گرمایشی و سرمایشی از قبیل چیلر، مینی چیلر، پکیج، رادیاتور و ویگر متعلقات ساختمان مانند:
دیوار های پیش ساخته و درب ضد سرقت واسپیلت..توانست در بازاز تسیسات ساختمانی کشور ورود کند.
توانسته با حضور در بازار تاسیسات ساختمان نو آوری مستمر در زمینه تولید لوله و اتصالات و مدل های اجرای نقش به سزای در این صنعت مهم و حیاتی داشته است . کمی بعد از آذین‌لوله و نیوپایپ، دیگر برندهای این گروه صنعتی تولید وتوضیع می شوندو هرکدام مجموعه ای از محصولات پایه و کاربردی را به بازار مصرف ایرانیان عرضه داشتند.
فروشگاه لوله و اتصالات پارسه با توجه به کیفیت و مرغوبیت محصولات این مجموعه تولیدی را سال ها  نمایندگی رسمی فروش محصولات گیتی پسند را دارا است.

لوله و اتصالات نیوپایپ

معرفی نیوپایپ

با توجه به خرج ها هزينه هاي بسیار بالا درساختمان هاي امروزي،هماهئنگی وبرنامه ريزي براي افزايش طول عمر ساختمان ها امري ضروي به نظر مي رسد. يكـي از مـهمترين عللها در بالا بردن طـول عمر سـاختمان، لوله کشی و سیستم تاسیسات آن است.هــمزمان با پيـشرفتـهاي اخـير وكـاربرد تـكنولوژي هاي جـديد در صـنعت ساخـتمان، لوله هاي بكار رفته در ساختمان نيز دچار تحولي عظیم گردیده است. اين تحول با ورود لوله هاي تلفيقي پنج لايه PEX-b-Al-PEX-b لوله نیوپایپ با طـول عمر بيش از ۵۰ سال و با دمـاي كاربري حـداكثر۹۰درجه سانتيگراد به بازار فروش معرفي گردیده است. انبساط حرارتي بالا، عـدم تحمل دمـا و فشار بالا و نفـوذ پذيري اكـسـيژن در لوله هاي پليمري رسوب گیری و خوردگی در لوله هاي فلزي و  هر ساله خسـارت و هـزينه هاي مستقيـم و غـير مستقـيم فـراواني را بر سـاختمان ها تحميل مي نمايند. تكـنولوژي جديد، با تلفيق فلز و پليمر، علاوه بر بهره گيري از خصوصیات لوله هاي فلزي و پليمري،معايب اين لوله ها و مشكلات ناشي از كاركرد مطلوب آنها در لوله نیوپایپ را رفع کرده است.

کلکتور نیوپایپ

جهت دریافت آخرین لیست قیمت نیوپایپ با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید

مزایای لوله واتصالات پنج لایه نیوپایپ

  • عدم نفوذ اکسیژن به داخل لوله و در نهایت جلوگیری از رسوب و لجن زدگی داخل لوله
  • انعطاف پذیری وشکل پذیری لوله به راحتی خم میشود
  • مقاومت بالا در برابر مواد شیمیایی اسیدها وبازها
  • مقاومت حرارتی تا دمای 90 درجه سانتیگراد
  • نصب واجرای سریع و آسان بدون هدر رفت لوله و اتصالات
  • در لوله کشی توکار بسیار مقاوم ودر نصب روی کار دارای زیبایی خیره کننده
  • به دلیل جنس پلیمری هرگز زنگ نمیزند وهرگز رسوب نمی ببندد
  • ضریب انبساط طولی بسیار کم تقریبا در حد لوله آهنی
  • مقاومت بسیار بالا در برابر فشار به دلیل وجود لایه آلمینیومی وجوش طولی آن
لوله نیوپایپ
اتصالات نیوپایپ

کاربردهای لوله واتصالات نیوپایپ

از لوله واتصالات نیوپایپ میتوان به نصب و اجرا در سیستم های سرمایشی گرمایش وجهت استفاده در لوله کشی پکیج و شوفاژ وسیستمهای تهویه متبوع و همچنین سیستم گرمایش از کف و کارهای صنعتی نیز استفاده نمود.

نیوپایپ

مشخصات فنی لوله و اتصالات نیوپایپ

مشخصات فنی لوله و اتصالات نیوپایپ به صورت کامل و دقیق در جدولی جهت صهولت شما در زیر تهیه و تدوین شده که در اختیار شما قرار گرفته شده است.

مشخصات فنی لوله و اتصالات نیوپایپ

مقایسه لوله نیوپایپ با دیگر لوله ها

مقایسه نیوپایپ

مقایسه افزایش طول لوله های گوناگون در شرایط L=50m-Δt=50°C

خدمات پس از فروش نیوپایپ

  • رعایت تعرفه های تعریف شده کارخانه
  • رعایت اخلاق و مشتری مداری از طرف کارکنان و کارمتدان
  • مهارت و سرعت بالا در خدمات دهی
  • ارائه آموزش های تخصصی به دیگر گروهای تخصصی در سطح کشور واستان
  • تعلیم و تربیت و آموزش های علم و فنی به سرویسکاران تهت پوشش 

خرید لوله و اتصالات نیوپایپ

با توجه به شرایط پیش آمده در امر فروش لوله و اتصالات نیوپایپ از قبیل تعداد فروشندگان زیاد من جمله فروشندگان مجاز و غیره مجاز وهمچنین محصولات مشابه و حتی مغایر و تقلبی در بازار با برند نیوپایپ تصمیم گیریی را  راجب خرید برای شما خریداران عزیز را سخت میکند تا بتوانید محصول درست را انتخاب کنید تا با بهترین قیمت تهیه فرمایید از این رو کارشناسان فروش فروشگاه پارسه در تمام ساعت کاری پاسخگوی شما عزیزان در جهت راهنمایی انتخاب بهترین محصول هستن وهم چنین فروشگاه پارسه آماده خدمات رسانی در سراسر کشور من جمله مله پردیس ، دماوند، مشاِء ، رودهن، بومهن، ورامین ، پیشوا،شریف آباد ، شهر ری ، کهریزک ، شمس آباد، کرج ، فردیس ، شهریار، اندیشه ، وایین، صفادشت، ماهدشت ، مهرشهر، نظر آباد ، کردان ، طالقان ، گوهردشت، چهارباغ، هشتگرد، لواسان ، شمیرانات و همچنین تمان نقاط ایران گرمسار، سنندج، خرمشهر، دامغان، سمنان، رفسنجان، جیرفت، کهنوج، زاهدان، زابل، ارومیه، سلماس، خوی، بانه، سقز، مریوان، اهواز، مشهد، تبریز، اندیمشک، پاوه، ملایر، اهواز، مشهد، تبریز، اندیمشک، پاوه، ملایر،عباس آباد، متل قو، نمک آبرود، رامسر، آمل، بابل، گنبد، بندر ترکمن، خرم آباد، بروجرد، درود، الیگودرز،ایرانشهر، چابهار، سراوان،لاهیجان، آستانه، لنگرود، بندر انزلی، ساری، چالوس، قم، کرج، کاشان، اراک، اسفراین، قوچان، گرگان،آبادان، کرمانشاه، اسلام آباد، نهاوند، ساوه،زرند،زاویه، مامونیه، غرق آباد ، نوبران، تویسرکان، رشت، لاهیجان، آستانه، لنگرود، بندر انزلی، ساری،بیجار، ایلام، دهلران، هران، بجنورد، شیروان، شیراز، سردشت، اردبیل، مشکین شهر، پارس آباد، زنجان، ابهر می باشد.  

محصولات نیوپایپ :

لوله نیوپایپ

لوله نیوپایپ 16
لوله نیوپایپ 20
لوله نیوپایپ 25
لوله نیوپایپ 32
لوله نیوپایپ 40
لوله نیوپایپ 50
لوله نیوپایپ 63
لوله نیوپایپ 75
لوله نیوپایپ 90
لوله نیوپایپ 110

اتصالات نیوپایپ :

بوشن پرسی نیوپایپ

بوشن پرسی نیوپایپ محصول شرکت گیتی پسند زمانی که لازم باشد دو لوله هم سایز را بخواهیم به هم وصل کنیم از بوشن پرسی استفاده میکنیم ، جنس بوشن از نوع آلیاژ برنج میباشد که با روکش کروم روکش شده است.وجهت نصب لوله به اتصالات لازم است لوله به اندازه مورد نیاز توسط قیچی مخصوص لوله پنج لایه بر برش داده شود و قسمت برش خورده لوله توسط برقو یا کالیبراتور هم سایز لوله به قسمت برش خورده فرم اولیه را به لوله برگردانید ، و لوله رابه اتصال جفت کرده و حلقه ای که روی لوله نصب میشود را توسط دستگاه پرس مخصوص نیوپایپ پرس کرد.

بوشن تبدیل پرسی نیوپایپ

بوشن تبدیل پرسی نیوپایپ

بوشن تبدیل نیوپایپ را میتوان جهت اتصال دو لوله غیر هم سایز و زمانی که میخواهیم لوله بزرگتر را تبدیل به لوله کوچکتر بکنیم از بوشن تبدیل پرسی استفاده میکنیم. جنس بوشن تبدیل از نوع آلیاژ برنج با روکش کروم میباشد.و ابزار مخصوص نصب آن دستگاه پرس نیوپایپ میباشد.بسته بندی آن به صورت کارتنی میباشد.و دارای استاندارد ملی ایران شماره 2-12753 میباشد.

زانو پرسی نیوپایپ

زانو پرسی نیوپایپ که در دو طرف اتصال به یک اندازه و سایز میباشد و به صورت پرسی اجرا میشود جهت زاویه دادن 90 درجه در مسیر اجرای لوله کشی استفاده میشود .و جنس آن از آلیاژ برنج با روکش کروم می باشد. وبه صورت کارتون بسته بندی میشود. و ابزار مورد نیاز برای کار قیچی لوله بر پنج لایه و دستگاه پرس مخصوص لوله پنج لایه میباشد.

سه راه پرسی نیوپایپ

سه راه پرسی نیوپایپ به صورت سه طر هم سایز هستند برای انشعاب گرفتن در مسیر اجرای لوله کشی می باشد . سه راه تشکیل شده از تنه اصلی و اورینگ آب بندی و حلقه پرس می باشد . جنس اتصال سه راه پرسی از آلیاژ برنج با روکش کروم می باشد. و در کارتن بسته بندی میشود.ابزار جهت نصب استفاده از قیچی لوله بر مخصوص پنج لایه و دستگاه پرس مخصوص لوله پنج لایه نیوپایپ میباشد.روش اجرا به صورت تو کار میباشد.

سه راه تبدیل پرسی نیوپایپ

سه راه تبدیل پرسی نیوپایپ از محصولات شرکت گیتی پسند به جهت انشعاب گرفتن از مسیر لوله به سایز کوچکتر استفاده میشود . جنس آن مانند دیگر اتصالات پنج لایه نیوپایپ از آلیاژ لرنج با روکش کروم تولید شده است.توصیه زمان نصب به هیچ وجه از اتصالات متفرقه استفاده ننمایید حتما مارک لوله و اتصالات باید هم نام باشد و حتما باید داری مهر استاندارد و گواهی صنعت ساختمان را دارا باشد.استفاده از انواع روان کننده ها مانند کریس ،روغن ، ریکا در زمان نصب لوله به اتصالات استفاده نکنید زیرا مواد روان کننده دارای مواد نفتی میباشند هم باعث آلودگی آب مصرفی میشوند و به مرور زمان باعث خورده شدن وخشکی اورینگ آب بندی میشود که اتصال دچار نشتی آب میشود.

زانو دیواری پرسی نیوپایپ

زانو دیواری پرسی نیوپایپ محصولی از شرکت گیتی پسند جهت گرفتن انشعاب فلزی یا رزوه ای یا نصب شیرآلات بهداشتی استفاده میشود.این محصول از جنس آلیاژ برنج با روکش کروم میباشد و دارای استاندارد ملی ایران شماره 2-12753 می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 19 =