لوله, لوله و اتصالات آهنی

لوله گالوانیزه ساوه

لیست قیمت لوله گالوانیزه ساوه

جهت دریافت آخرین لیست قیمت لوله گالوانیزه ساوه با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید

لوله گالوانیزه ساوه

لوله های گالوانیزه ساوه از بیس لوله سیاه درزدار و که روی آن به وسیله گالوانیزه گرم پوشش داده میشود. و پوشش گالوانیزه مانع از پوسیدگی و زنگ زدگی لوله در برابر رطوبت میشود. لوله اهی آب تولید شرکت ساوه در صنایع کارخانجات و منازل قابل استفاده می باشد، برای خرید لوله گالوانیزه ساوه شما عزیزان می‌توانید از سه نوع لوله سنگین،لوله متوسط و لوله سبک و از سایز 1/2 تا سایز 6 اینچ موجود می باشد.

جهت اطلاع از سایز و ضخامت و همچنین خرید لوله گالوانیزه ساوه به جدول بالا مراجعه نمایید.

تولید لوله گالوانیزه ساوه

عملیات گالوانیزه شدن لوله های گالوانیزه ساوه به این شکل است که اول لوله های تولید شده از لوله های جوشی را به قسمت آماده‌سازی برده و سپس لوله‌ها راتمیز میکنند  و هر گونه زنگ زدگی و چربی و غبار روی لوله به وسیله محلول فلاکس زنگ زدایی میشود.سپس لوله های فولادی را به گوره هوای گرم میبرند تا لوله در معرض گرما قرار بگیرد و بعد لوله هارو به مدت یک دقیقه در حوضچه روی مذاب قرار میدهند که دمای آن 450 درجه سانتیگراد می باشد.

همچنین اگر شما قصد خرید مدل‌های دیگر این محصول را دارید می‌توانید به صفحه خرید لوله گالوانیزه مراجعه کنید.

لوله گالوانیزه

ویژگی های لوله گالوانیزه ساوه

اگر قصد خرید لوله گالوانیزه ساوه دارید حتما به نکات زیر توجه فرمایید:

  • لوله های گالوانیزه دارای درز هستند که درز آنها توستط دستگاه در یک راست جوش خورده است.
  • این لوله‌ها تا قطر 8 اینچ دوسر دنده است و شاخه 6 متری میباشدد، و در سه وزن موجود میباشد فوق سنگین ، سنگی ،و متوسط می باشد.
  • فشار کاری لوله های گالوانیزه 12بار فشار اتمسفر می باشد، درضمن فشار کاری در لوله های سنگین 16 اتمسفر می باشد.
  • دمای مناسب برای کار لوله ها گالوانیزه 60 درجه سانیگراد می باشد وو برای لوله های سنگین دما تا 70 درجه سانتیگراد افزایش پیدا میکند.
  • روش اتصال لوله های گالوانیزه به صورت دنده ای می باشد.
  • لوله های گالوانیزه ساوه دارای  استاندارد ISIRI 3765  تولید می‌شوند که ای استاندارد گالوانیزه گرم می باشد.
  • لوله گالوانیزه ساوه در صنعت ساختمان جهت آب شرب بسار پر مصرف می باشد.

کاربرد لوله گالوانیزه ساوه

لوله گالوانیزه ساوه از استاندارد وکیفیت بالایی برخوردار می باشد لوله ها در سایزهای مختلف به صورت پیش فرض تولید می شود. از این رو لوله ها کاربردها فروانی در زمینه های مختلفی اعم از ساختمان و صنایع دارا هست اگر ششما نیاز به استفاده از لوله گالوانیزه دارید میتوانید بسته به نیاز خود هر نوع لوله در سایزهای مختلف انتخاب نمایید که برخی از کاربردهای آن عبارتند از:

  • صنعت گاز
  • نفت و پتروشیمی
  • صنایع کشاورزی
  • آب‌رسانی
  • سازه‌های فلزی
  • دکل‌های مخابراتی
  • کابل‌های برق
  • تصفیه خانه‌ها
  • نیروگاه‌های برق و آب

مراحل خرید لوله گالوانیزه ساوه

شما عزیزان می توانید درخواست خود را به کارشناسان فروش فروشگاه پارسه اعلام نمایید و بعد از کارشناسی انتخاب بهترین لوله بسته به نیاز شما و صدور پیش فاکتور و تسویه با واحد بازرگانی نسب به خروج کالای خود اقدام نمایید

فروشگاه پارسه نماینده لوله گالوانیزه ساوه در تهران می باشد.

لوله گالوانیزه همان لوله فولادی میباشد که برای جلوگیری از خوردگی و زنگ زدگی و محافظت از لوله در برابر رطوبت از روکش گالوانیزه استفاده میشود.

این لوله ها به دلیل خاصیت مقاوم بودن در برابر رطوبت و خاک و چربی میتواند در سیستم لوله کشی ساختمان های مسکونی و تجاری وصنعتی و همچنین آزمایشگاه ها و صنایع غذایی استفاده نمود.

لوله 4 اینچ نسبت به وزن و ضخامت لوله متغییر می باشد و برای اطلاع دقیق قیمت با شماره های فروشگاه تماس حاصل فرمایید.

گالوانیزه گرم غلیظ ، یکنواخت و دارای چسبندگی بالا و صاف وسیقلی می باشد و دارای طول عمر بالا و مقاوم میباشد ودر گالوانیزه سرد بسیار ضعیف تر میباشد.

لوله 6 اینچ نسبت به وزن و ضخامت لوله متغییر می باشد و برای اطلاع دقیق قیمت با شماره های فروشگاه تماس حاصل فرمایید.

فروشگاه پارسه بالغ بر پانزده سال تجربه در امر فروش لوله و اتصالات و همچنین ضمانت کیفیت و قیمت کالای عرضه شده و همچنین پاسخگوی تمامی سوالات شما میباشد با دپوی بار با انبار یک هزار متری واقع در بازارآهن شاداباد قادر به تامین درخواست شما میباشد.

فروشگاه پارسه بالغ بر پانزده سال تجربه در امر فروش لوله و اتصالات و همچنین ضمانت کیفیت و قیمت کالای عرضه شده و همچنین پاسخگوی تمامی سوالات شما میباشد با دپوی بار با انبار یک هزار متری واقع در بازارآهن شاداباد قادر به تامین درخواست شما میباشد.

بله این محصول دارای 10 سال گارانتی بیمه ایران میباشد.

بله میشود به هرنقطه از ایران که مد نظر شما میباشد میتوانیم ارسال کنیم و کالا در محل خود تحویل بگیرید.

ارسال بار از زمان ثبت سفارش عمدتا در تهران همان روز ارسال میشود و برای شهرستان نسب به حجم بار در انبار و همچنین مسافت مقصد مورد نظر از 24 ساعت کاری تا 72 ساعت کاری زمان لازم است تا کالا به مقصد برسد.

بله شما میتوانید صورت و درخواست خود را ازطریق دکمه پشتیبانی موجود در سایت و همچنین شماره واتس آپ در قسمت ارتباط با ما به همکاران در قسمت فروش ارسال نمایید و بعد از تصفیه فاکتور با ارسال آدرس و شماره تماس کالا برای شما ارسال میشود.

دیدگاهی در مورد “لوله گالوانیزه ساوه

  1. بهرامی گفت:

    سلام ممنون با بت ارسال سریع و با کیفقیت لوله های گالوانیزه من قبل تر از جای دیکه خرید میکردم فکر میکردم که محصولات ساوه بی کیفیت شده .

    1. modir گفت:

      درود بر شما خواهش میکنم انجام وظیفه هست خوشحالیم از رضایت شما تمام تلاش کادر فروشگاه جلب رضایت کامل مشتریان عزیز هست به امید دیدار مجدد شما.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 8 =