لوله پلی اتیلن گسترش پلاستیک

تصالات گسترش پلاستیک

اتصالات گسترش پلاستیک

شرکت گسترش پلاستیک در سال ۱۳۶۸ فعالیت خود را آغاز شرکت گسترش پلاستیک در زمینه تولید لوله پلی اتیلن آب ، فاضلاب ، گاز و صنعتی دارای رتبه یک هست و به دلیل اهمیت این شرکت به کیفیت اجناس و مواد اولیه پلی اتیلن و نواوری در زمینه تولید به بزرگ‌ترین کارخانه تولید لوله اتصالات پلی اتیلن در خاور میانه و ایران تبدیل شده است. در حال حاضر این شرکت دارای ۲ کارخانه با امکانات تولید ۵۰۰۰۰ متر مربع است.

به خاطر کمبود آب و خشکسالی و افزایش تقاضا این شرکت مجبور به بالا بردن ظرفیت تولید خود شده است. به گونه‌ایی که فرقی ندارد نیاز به تولید لوله و اتصالات برای سیست‌های شهری باشد یا بین المللی، شرکت گسترش پلاستیک قادر به رفع این نیازها است. این شرکت یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان لوله‌های پلی اتیلن برای آبرساني و گازرساني می‌باشد.

گسترش پلاستیک

محصولات شرکت گسترش پلاستیک

  • اتصالات پلی اتیلن
  • ورق‌های پلیمری (ژئوممبران)
  • لوله پلی اتیلن آبیاری
  • لوله پلی اتیلن آبرسانی
  • لوله پلی اتیلن فاضلابی
  • لوله پلی اتیلن گازرسانی
گسترش پلاستیک

مزایای لوله‌های پلی اتیلن گسترش پلاستیک شامل موارد زیر می‌باشند.

اتصالات گسترش پلاستیک

 

لوله های پلی اتیلن از بدو تولید به ما نشان دادند که توانایی بالایی در برابر فشار دما و مواد اسیدی دارند.

بدون نشت و ایمن: لوله‌های پلی اتیلن به وسیله جوش لب به لب یا فرایند همجوشی با یکدیگر اتصال ایجاد میکنند. به همین دلیل نقطه محل اتصال بسار محم و نشکن میشود.
انعطاف پذیری، وزن کم و سهولت در جابجایی: ببه دلیل وزن پایین لوله ها و خمش لوله ها نشکن بودن آنها جابجایی آنها بسیار راحت تر انجان میشود و هزینه جابجایی را کاهش می دهد و به خاطر نرم بودن و خم شدن لوله مناسب برابی سطوح ناپیدار می باشد.

مقاومت بالا در برابر مواد شیمیایی و خوردگی: لوله های پلی اتیلن به خاطر مقاومت بالا در برابر مواد شیمیایی از قبیل اسیدها و بازها بهترین انتخاب هستند.

هزینه: طبق آمارها لوله‌های پلی اتیلن دارای هزینه بسیار کمی هستند که شامل هزینه مواد مورد نیاز، هزینه نصب و هزینه خرید است.

مهم‌ترین کاربردهای لوله‌های پلی اتیلن عبارتند از:

  • راه‌آهن
  • نیروگاه‌ها
  • آتش‌نشانی
  • پرورش ماهی
  • دفن زباله‌ها

فروش لوله پلی اتیلن گسترش پلاستیک

لوله‌های گسترش پلاستیک به دلیل کیفیت بالا و تنوع زیاد نظر بسیاری از کارفرمایان و مهندسین مکانیک را به خود جلب کرده است .

اگر در حوزه‌های صنعتی از جمله پرورش ماهی، نیروگاه‌ها و کشاورزی و غیره . فعالیت دارید، فروشگاه پارسه ارائه‌دهنده‌ی انواع لوله و اتصالات پلی اتیلن با مواد اولیه با کیفیت می‌باشد.میتوانید جهت خرید و ثبت سفارش خود با کارشناسان فروش فروشگاه پارسه تماس حاصل فرمایید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند

لوله گسترش پلاستیک

لوله گسترش پلاستیک دارای علامت استاندارد تجاری ایران  استاندارد ISO  9001 و ISO 9002 وهمچنین تاییدیه آب و خاک و تاییدیه جهاد کشاورزی میباشد و دارای گرید A تولید لوله پلی اتیلن میباشد . وهمچنین تاییدیه و استاندارد اداره گاز را دارا می باشد.

شرکت گسترش پلاستیک لوله پلی اتیلن از سایز 16 میلیمتر تا سایز 500 میلیمتر درفشار کاری 4 بار و 6 بار و 10 بار و 16 بار تولید میکند. و همچنین لوله های فشار بالا جهت انتقال گاز را تامین میکند

 

کارخانه حافظ پلاستیک در تهران رباط کریم و خیابان قرمز واقع شده است.


شما میتوانید جهت خرید لوله پلی اتیلن گسترش پلاستیک با دفتر فروش فروشگاه پارسه تماس حاصل فرمایید و بعد از تایید پیش فاکتور و تصفیه آن کالای مورد نظر برای شما ارسال میشود.

فروشگاه پارسه بالغ بر پانزده سال تجربه در امر فروش لوله و اتصالات و همچنین ضمانت کیفیت و قیمت کالای عرضه شده و همچنین پاسخگوی تمامی سوالات شما میباشد با دپوی بار با انبار یک هزار متری واقع در بازارآهن شاداباد نماینده شرکت گسترش پلاستیک قادر به تامین درخواست شما میباشد.

بله این محصول دارای 10 سال گارانتی بیمه ایران میباشد.

بله میشود به هرنقطه از ایران که مد نظر شما میباشد میتوانیم ارسال کنیم و کالا در محل خود تحویل بگیرید.

ارسال بار از زمان ثبت سفارش عمدتا در تهران همان روز ارسال میشود و برای شهرستان نسب به حجم بار در انبار و همچنین مسافت مقصد مورد نظر از 24 ساعت کاری تا 72 ساعت کاری زمان لازم است تا کالا به مقصد برسد.

بله شما میتوانید صورت و درخواست خود را ازطریق دکمه پشتیبانی موجود در سایت و همچنین شماره واتس آپ در قسمت ارتباط با ما به همکاران در قسمت فروش ارسال نمایید و بعد از تصفیه فاکتور با ارسال آدرس و شماره تماس کالا برای شما ارسال میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 3 =