تاریخچه کارخانه حافظ پلاستیک

 در زمانهای گذشته انتقال آب برای مصارف کشاورزی و آب شرب مصرفی امری بسیار دشوار و سخت بود که باعث هدر رفتن فراروان آب میشد چون به آب توسط جوی آب یا نهر جابجا می شد . اما درسالهای اخیرا تکنولوژی به کمک انسانها امده برای راحتی و صرفه جویی در این نعمت خدادی برای این منظور کارخانه حافظ پلاستیک توانست که لوله پلی اتیلن در سایزها وفشارهای کاری متفاوت تولید کند. این کارخانه یکی از کارخانه هایی بود که در کشور شروع به فعالیت در عرصه کرد.

کارخانه حافظ پلاستیک در سال 1366 شروع به تولید لوله های پلیمری کرد و مجوز خود را در سال 1374 از سازمان صنعت ومعدن دریافت کرد. با بالا رفتن کیفیت محصولات و رشد خوبی که این شرکت داشت در سال 1380 توانست استانداردهای بین المللی 2000 و ISO 9001 را دریافت کند.

تولیدات کارخانه حافظ پلاستیک


کارخانه حافظ پلاستیک تولیداتی فراوانی در زمینه ابیاری قطره ای و ابیاری تحت فشار لوله های پلی اتیلن دارد . به علاوه توانسته که لوله های مورد نیاز سازمان آب جهت تامین آب شرب شهر ها را تامین کند . در کارخانه حافظ پلاستیک این لوله و اتصالات در دو نوع لوله های با مواد اولیه پلی اتیلن PE100, PE 80 تولید می گردند و طیف وسیعی دارند.

مواد اولیه پلی اتیلن

قیمت لوله پلی اتیلن حافظ

با توجه به سایز لوله ها و فشار کاری لوله ها که فشار 4 ، 6 ، 10 ، 16 و 25 اتمسفر و مواد اولیه که دارای دو نوع P80 ، P100 هستند میتواند قیمت لوله پلی اتیلن را تغییر دهد.

خرید لوله پلی اتیلن حافظ پلاستیک

 خرید هر نوع لوازم مستلزم داشتن آگاهی و اطلاعات راجب آن محصول می باشد کارشناسان فروش فروشگاه پارسه با دادن اطلاعات و راهنمایی شما عزیزان را کمک میکنند تا بتوانید انتخاب و خرید مناسب خود را انجام دهید .

لوله حافظ پلاستیک دارای علامت استاندارد تجاری ایران میباشد و دارای گرید B تولید لوله پلی اتیلن میباشد .

شرکت حافظ پلاستیک لوله پلی اتیلن از سایز 16 میلیمتر تا سایز 400 میلیمتر درفشار کاری 4 بار و 6 بار و 10 بار و 16 بار تولید میکند.


کارخانه حافظ پلاستیک در تهران رباط کریم و خیابان قرمز واقع شده است.


شما میتوانید جهت خرید لوله پلی اتیلن حافظ پلاستیک با دفتر فروش فروشگاه پارسه تماس حاصل فرمایید و بعد از تایید پیش فاکتور و تصفیه آن کالای مورد نظر برای شما ارسال میشود.

فروشگاه پارسه بالغ بر پانزده سال تجربه در امر فروش لوله و اتصالات و همچنین ضمانت کیفیت و قیمت کالای عرضه شده و همچنین پاسخگوی تمامی سوالات شما میباشد با دپوی بار با انبار یک هزار متری واقع در بازارآهن شاداباد قادر به تامین درخواست شما میباشد.

بله این محصول دارای 10 سال گارانتی بیمه ایران میباشد.

بله میشود به هرنقطه از ایران که مد نظر شما میباشد میتوانیم ارسال کنیم و کالا در محل خود تحویل بگیرید.

ارسال بار از زمان ثبت سفارش عمدتا در تهران همان روز ارسال میشود و برای شهرستان نسب به حجم بار در انبار و همچنین مسافت مقصد مورد نظر از 24 ساعت کاری تا 72 ساعت کاری زمان لازم است تا کالا به مقصد برسد.

بله شما میتوانید صورت و درخواست خود را ازطریق دکمه پشتیبانی موجود در سایت و همچنین شماره واتس آپ در قسمت ارتباط با ما به همکاران در قسمت فروش ارسال نمایید و بعد از تصفیه فاکتور با ارسال آدرس و شماره تماس کالا برای شما ارسال میشود.

دیدگاهی در مورد “حافظ پلاستیک

  1. رضا نوروزی گفت:

    سلام ببخشید لوله سایز 400 حافظ پلاستیک میخواستم. لطفا با من تماس بگیرید. 0912115462

    1. modir گفت:

      درود بر شما بله موجود هست شما میتونید صورت درخواست خودتون برای ما ارسال بفرمایید تا پیش فاکتور خدمتون ارسال شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 12 =