چسب تارگت پی وی سی رازی

چسب PVC سخت فشار قوی تارگت جهت لوله آب و فاضلاب

فروش فوق العاده چسب تارگت فشار قوی در بسته بندی قوطی ربی 250 CC و تیوپی 100 CC به قیمت درب کارخانه قابل عرضه میباشد.

از انواع چسب رازی ، می توان به چسب تارگت اشاره نمود که چسبی فشار قوی می باشد و برای چسباندن لوله و اتصالات پلیکا استفاده می شود.

این چسب ، از شناخته شده ترین و با کیفیت ترین چسب مخصوص لوله پلیکا ، محصولات پی وی سی ، می باشد.

چسب تارگت پی وی سی رازی

چسب تارگت

چسب پی وی سی تارگت ( چسب یو پی وی سی ) که به صورت عامه مردم به آن چسب پلیکا یا تارگت میگویند لوله های یا پلیکا پی وی سی از جنس پلمیر هستند. در اصل از چسب پی وی سی تارگت رازی برای اتصال لوله به اتصالات پلیکا یو پی وی سی استفاده میشود و از تولیدات شرکت شیمیایی رازی می باشد.

 

 

چسب پی وی سی فشار قوی تارگت به دلیل هم جوشی در پلیکا و همچنین قدرت بالا درچسبیدن مناسب براب بوبه و اتصالات فاضلاب میباشد که به صورت پمادی و قوطی 250 سی سی یا ربی تولید وتوضیع میشود که از جمله برندهای معروف و محبوب بازار ایران است.

 



برای استفاده از چسب پی وی سی تارگت پمادی باید در نظر داشته باشید که دو سطح مورد نظ باید بسیار تمیز باشد و به وسیه یه دستمال پارچه ای از روی سطح آن هرگونه چرب و روغن وهمچنین گردو غبار را از روی آن پاک کرد. و بعد روی دو سطح را چسب پی وی سی تارگت برزیم روی سطح بماند و بعد لوله و اتصالات را به هم میچسبانیم و باید توجه کرد که بعد از اتصال دو قسمت محل اتصال به مدت ۱۰ دقیقه ثابت باشد و به آن ضربه ای وارد نشود اضافات چسب روی سطح و دست را با دستمال پاک کنید و بعد ار آن بشویید.

موارد ایمنی و چسب پی وی سی تارگت رازی

چسب پی وی سی  خیلی و به شدت آتش زا و قابلیت مشتعل شدن دارد  و نباید که از چسب در محل هایی که آتش و جرقه و جود دارد استفاده کرد و یا تمام موارد ایمنی را در نظر بگیریم . و باید هنگام استفاده از چسب صورت خود را عقب نگه دارید تا بخار چسب حاصل از هم جوشانی چسب و لوله از طریق تنفس وارد ریه شما نشود

ودرصورت برخورد چسب به چشم وصورت شما محل آلوده را خیلی سریع با آب شسته و درصورت نیاز به بیمارستان مراجعه نمایید.

شرایط نگهداری چسب پی وی سی تارگت رازی

چسب لوله پلیکا تارگت را در دمای بین ۵- تا ۳۰ درجه سانتیگراد نگهداری کنید.

خرید چسب تارگت رازی

فروشگاه لوله و اتصالات پارسه امکان خرید انواع مختلف چسب رازی را برای خرید شما عزیزان فراهم کرده است که یکی از از پرکاربردهای آنها همین چسب تارگت است که از فروشگاه ما می توانید خرید چسب تارگت رازی را انجام دهید.

فروش عمده چسب تارگت دارای تخفیف هست برای اطلاع از تخفیف های خرید عمده با کارشناسان فروش فروشگاه پارسه تماس حاصل فرمایید.

منوی دسته های خود را در Header builder -> Mobile -> Mobile menu menu -> Show/Hide -> Choose menu تنظیم کنید.
سبد خرید
شروع به تایپ کردن برای دیدن پستهایی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من